mandag den 10. oktober 2011

Div. figure







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Om mig

Hej hej, Så har jeg fået oprettet mig en blog;-) der vil dog stadig komme nogen ændringer til jeg finder det rigtige layout.. Jeg er mor til 2 dejlige piger på hhv. 3½ og 11½. Jeg arbejder som privat dagplejer i en lille by uden for odense, som hedder Agedrup. I min fritid bruger jeg på, at være meget sammen med min dejlige familie, jeg ELSKER at danse Zumba, og bagning gør jeg en del i, men meget af fritiden går, i perioder, på at bage div. kager, og specielt på kager med overtræk og pynt. Alle mine kage er smurt op med smørcreme eller chees creme og overtrukket med fondant. Alle figur mm. er ligeledes lavet i fondant. Bundene laver jeg selv....I LOVE IT;-) Du skal ALTID være så velkommen til at kontakte mig på lottitdc@hotmail.com Håber du får en dejlig oplevelse ved at kigge lidt rundt på min blog. God tur;-)